15 Eylül 2008 Pazartesi

2.Yas

Nasil gecti hic anlamadik, sanki dundu dogdugun ama bugun ikinci yasini kutladik. Dogumundan bu tarafa hayatimizda o kadar cok sey degistirdin ki anlatilmaz. En basta hayata bakisimiz farklilasti seninle, seninle tamamlandik biz...


15 Eylul 2006 'da bir mucizeye sahit olduk ve o gunden beride tum cabamiz, tum umudumuz bu kucuk mucizeyi saglikla buyutup hayata katmak.








Sana deneyerek ogretiyoruz, aslinda seninle biz de yeniden ogreniyoruz , bazi seyleri tekrar tartip aslinda dogru olanin ne oldugunu bulmaya calisyoruz, sen en iyisini ogren diye.





Hayata dair herseyi ogretmeye calisiyoruz, calisacagiz...



Koklamayi ogrettik sana, dokunmayi, dogayi, yasadigin dunyayi tani, tanimla diye, muzigi ve renkleri, ogrettik kendini bunlarla da ifade edebil diye, kitaplarla tanistirdik seni hayata baska baska pencerelerden de bakabil diye. Hergun yeni birseyle cikmaya calistik karsina, hala da calisiyoruz. Dedim ya tum umudumuz senin hayata katilman ve mutlu olman.



Senin icin tanridan tum iyilikleri diliyoruz her zaman, herseyin en iyisini en guzelini diliyoruz. Keske her zaman yaninda olup tipki yeni yurumeyi ogrendigin zamanlardaki gibi her dustugunde seni yakalaya bilsek, ama elimizden gelen sadece sana dustugunde nasil ayaga kalkabilecegine dair ip uclarini vermek. Insan bazi yollari kendisi buluyor hayatta elimizden gelen sadece yol gostermek ve biz de en dogrusunu yapmaya calisiyoruz.





Yolun hep acik olsun minigim, hep iyi insanlarla karsilas hayatin boyunca, onune cikan her zorluk sana yeni bir sey katsin ve onlarla buyu. Seni ne kadar cok sevdigimizi hic unutma, yasanasi nice yillar ... Saglikla, mutlulukla ve sansla.



4 yorum:

suheyla dedi ki...

Arzucuğum'a...
Yazdıklarını okudukça Karan'ın ne kadar şanslı bir çocuk olduğunu düşünmeden edemiyorum. Senin gibi bir annesi ve Levent gibi bir babası olduğu için. Anneliği tatmadım ve belki de hiç tatmayacağım ama şunu biliyorum ki bir gün anne olursam senin gibi olmayı isterim. Karan'ıma nice yıllara... Umarım yaşamı boyu hep mutlu ve sağlıklı olur...
Sevgiyle kalın.
Üçünüzü de kucaklıyorum...

Adsız dedi ki...

Sevgili Karan,
Omrun sevdiklerinle, guzelliklerle dolu, upuzun ve mutluluk icinde gecsin. Iyi dogdun! Operim guzel yanaklarindan!

Arzu,
Harikasiniz! Ebeveynliginizin ikinci yili kutlu olsun. Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Karan'ım, Yaş Günün kutlu olsun! Sana sevdiklerinle birlikte, nice sağlıklı, mutlu, başarılı yıllar,nice yaş günleri diliyorum. Arzu'cuğum, ''2.Yaş''başlıklı bu yazından çok etkilendiğimi itiraf etmeliyim.Yoğun sevgi ve duygu içeren ifaden yanında asıl, pedegoji bilginiz beni çok etkiledi. Çocuk eğitimine bakış açınızı, bu konuya yaklaşımınızı takdir ediyorum.Daha bu yaşta çocuk eğitiminin inceliklerini ve derinliğini kavramışsınız.Mesleği eğitimci biri olarak sizleri kutluyorum.Karan'ımın da çok şanslı olduğunu düşünüyorum.Son cümle:Yazındaki bütün dileklerinize canıgönülden katılıyorum...Saim Kara

emelo dedi ki...

Arzucum, Guzel oglunla nice mutlu saglikli senelere.. Seni de Karan'i da cok cok opuyorum! Bizim oralara geldiginizde mutlaka bekliyorum, oyle bir bardak su ile kacmak yok:)