15 Eylül 2007 Cumartesi

iyi ki dogdun....

Karan'imiz 1 yasini doldurdu. Zamanin ne kadar cabuk gectigine hala inanamiyorum. Hamileligim daha dun gibiyken minik gectigimiz hafta sonu bir yasini doldurdu.


Ilk dogum gunu biraz ozel olsun istedik, onun icin kucuk bir parti verdik minik icin, yasadigimiz ogrenci lojmaninin ortak kullanim icin hazirladigi kucuk salonunu rezerve ettirdik buyuk gun icin, bir iki gun oncesinden basladim hazirliklara, yiyip icmek icin salatalar ve yemekler hazirladim, biri minigin minciklamasi icin ozel olarak hazirladigim, digeri de misafirlerimize ikram etmek uzere siparis verdigimiz iki tane pastamiz vardi. Parti sirasinda da babamiz bize kofte ve sosis pisirdi. Sag olsun buradaki arkadaslarimiz bizi yalniz birakmadilar, asagi yukari 20-25 arasi misafirimiz vardi. Minik ozel birseyler oldugunun oyle farkindaydi ki uzerinde yogunlasan ilginin doyasiya tadini cikartti. Davetli arkadaslarin Karan'la yasit olan bebekleri anne babalarinin yanlarindan ayrilmazken minik, sanki ev sahibi oldugunun farkindaymis gibi tek tek yanlarina gidip hepsiyle ayri ayri oynamaya calisti.

Sira mum uflemeye geldiginde minik pur dikkat neler olup bittigini inceliyordu. Mumunu ufleyip de onunda onunde istedigi gibi oynayabilmesi icin bir pasta koydugumuzda sevincden cildirdi. Asagi yukari 40 dakika zevkle pastasini minciklayip yemeye calisti, doydukdan sonrada kalanini bacaklarina, kollarina ve saclarina surmeye basladi.

Hali gorulmeye degerdi. Aksam oyle

yorulmustu ki uyku saatini beklemeden uyuklamaya baslamisti , hatta kendisine gelen hediye oyuncaklarina bile gereken ilgiyi gosteremeden normal saatinden yarim saat once



uykuya daldi.
Cocugum olmadan once bir iki yasinda bebekler icin yapilan dogum gunu partilerini anlayamazdim, cunku onlarin henuz hicbirseyin farkinda olmadiklarini dusundugumden onun icinde aslinda yapilan partinin cocukdan cok buyukler icin oldugun kanisindaydim. Ama bir cok konuda degisen fikirlerim gibi bu konuda da fikrim degisti.





Oncelikle bebegin birseyin farkinda olmadigini dusunmek yanlis, minik olagan disi bir gun oldugunun cok cok farkindaydi. Ikinci olarakda parti buyukler icin bile olsa,minik bebeginin buyuyor oldugunu sevdiklerinle paylasmak ve bunu gururla kutlamak kadar dogal baska birsey olamazmis.



Hepimiz cok eylendik, ne denir, darisi nice saglikli yaslara....

6 yorum:

emelo dedi ki...

Arzucum, seninki o gun inanilmazdi.. Gercekten de bir seylerin mutlaka farkindaydi ve de ev sahibi konumunda oldugunu da hissetmis gibiydi.. Tam minciklamalikti ama dogum gunu diye bir sey yapamadik - artik baska zamana..

Bir kez daha tebrik ediyorum, mutlu saglikli yaslar diliyorum

Adsız dedi ki...

Karan'ımın doğum günü/birinci yaş günü kutlu olsun.Sevdikleri ile beraber, nice nice çok ve güzel yaş günleri kutlamak nasip olsun.Fotoğraflarına,pasta yiyişine bayıldık.Hiç kimse benim topiğim gibi pasta yiyemez!Sağolun çocuklar,sizleri çok seviyoruz....Saim Kara

suheyla dedi ki...

canimin ici karan'im 1 yasinda. zuzu cok tatli olmus. hele o kravatli halie bayildim. benim minik askim supeeeeerrrr..
sizi kocaman seviyorum.

suheyla dedi ki...

canimin ici karan'im 1 yasinda. zuzu cok tatli olmus. hele o kravatli halie bayildim. benim minik askim supeeeeerrrr..
sizi kocaman seviyorum.

Adsız dedi ki...

Karan'ın doğum günü kutlu olsun.

arzu dedi ki...

Herkese cok tesekkur ediyoruz.
Babacim, pasta yiyisi hakikat gormeye degerli, cok keyif aldi kerata. Emelcim,gelip bizi yalniz birakmadigin icin cok tesekkur ederiz. suheylacim, oglum dogum gununde ciddi oldun istedik ondan kravat filan taktik ama pasta yerken karizmayi biraz dagitti :)
Meltemcim, cok tesekkur ederiz, darisi Arel'in basina.